Inschrijven

Als uw zoon/dochter lid wil worden is het belangrijk om eerst te kijken bij welke speltak hij/zij qua leeftijd hoort, onder Speltakken vind u alle speltakken met de bijbehorende leeftijden en verdere informatie. Om een afspraak te maken om mee te kijken kunt u op de Meekijken pagina terecht.

Een lid kan ingeschreven worden door dit formulier in te leveren bij de leiding: Inschrijfformulier. Dit formulier vult u aan met de ontbrekende gegevens, om lid te worden van Scouting Euregio. Via de ledenadministratie wordt uw zoon/dochter ook ingeschreven bij Scouting Nederland. Hij/zij wordt dan lid van de grootste jeugdorganisatie van Nederland. Hij/zij krijgt een lidmaatschapspas van Scouting Nederland en het Scouting Magazine voor de speltak op uw huisadres. Van ons krijgt uw zoon/dochter natuurlijk iedere week gave, spannende en leerzame activiteiten aangeboden. Scouting, da’s pas leven! Dit formulier hoeft u slechts eenmaal in te vullen. Enkele gegevens kunt u zelf elektronisch doorgeven via Scouting Online, u hoeft dit niet bij de leiding te doen, want die ontvangen de nieuwe gegevens automatisch. Nadat de aanmelding is verwerkt kunt u uzelf aanmelden via een gebruikersnaam en wachtwoord bij Scouts Online. Het lidmaatschap loopt van 1 januari tot en met 31 december. Afmelden kan alleen door dit schriftelijk door te geven aan de ledenadministratie.

Contributie

Als je lid bent, betaal je contributie aan de groep. Dit geld gebruiken we voor materiaal, instandhouding- en energie kosten voor het gebouw. Een deel moeten wij afdragen aan Scouting Nederland. Leiding en bestuursleden zijn allemaal vrijwilligers en krijgen daarvoor geen vergoeding. De contributie bedraagt €10,50 per maand, het liefst te voldoen per automatische incasso.

Vragen

Heeft u nog vragen over het lidmaatschap, dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie.

secretaris@scoutingeuregio.nl