Stam

Wat voor de explorers geldt, geldt ook voor de oudste speltak de Stam. Ze bedenken hun eigen programma’s en regelen alles wat hier voor nodig is zelf. Zij hebben dan ook geen leiding of begeleiding meer; wel hebben ze een adviseur waar ze terecht kunnen. Veel van de leden van de Stam zijn bovendien leiding bij een van de andere speltakken.

Hun wekelijkse bijeenkomsten zijn vaak avonden waarbij gezelligheid heel belangrijk is. Zij spelen een quiz, pionieren een toren of gaan samen zaalvoetballen. Soms bezoeken ze andere groepen of lopen ze een regionaal georganiseerde tocht. Hun zomerkamp is elk jaar weer anders. Van een weekend deelnemen aan een landelijk of zelfs internationaal georganiseerde activiteit tot kamperen in Oostenrijk. Tijdens groepsactiviteiten zijn de stamleden vaak aanwezig om te helpen.

Interesse? Neem dan contact op met stam@scoutingeuregio.nl of kijk op de meekijken pagina.

Meekijken / lid worden

Contact opnemen met de stam